Op naar Londen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Lotte Heuff - WaarBenJij.nu Op naar Londen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Lotte Heuff - WaarBenJij.nu

Op naar Londen

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

25 Juli 2009 | Nederland, Nijmegen

Nadat ik terug ben gekomen van Curaçao, nu ruim twee jaar geleden, is er van alles gebeurd: het laatste jaar van mijn opleiding muziektherapie, het verlate afstuderen, verhuizing uit het studentenhuis naar een appartementje met Helma, een PRACHTREIS naar Cuba, begonnen (en inmiddels alweer een jaar verder) op de universiteit aan de studie pedagogische wetenschappen, hechte vriendschappen die hechter zijn geworden, vriendschappen waar voor is gevochten, vriendschappen waar weer voor gevochten moet gaan worden, kerst en oud&nieuw in New York, twee nieuwe katjes, een grote liefde voor salsa dansen ontdekt en zo nog veel en veel meer. Ik had het er laatst met pap over: 'wat is nou twee jaar op een mensenleven?', het lijkt niet veel, maar er gebeurt en verandert toch echt een heleboel!

Maar goed, na deze filosofische uiteenbarsting de reden waarom ik hier weer schrijf: ik ga binnenkort op vakantie (een weekje naar londen en 2 weekjes naar marokko)en dacht dat ik daar wel weer eens wat op mijn waarbenjij.nu zou kunnen plaatsen! Het zijn dus geen maanden van huis voor stage of studie in het buitenland, maar ik dacht: waarom zou ik het ook niet gewoon doen? Dus bij deze. Diegenen die nog in mijn mailinglist staan en geen behoefte hebben aan mijn verhaaltjes: verwijder jezelf van de list, geen probleem! En voor diegenen die het wel leuk vinden: lees vooral met me mee!

Op vakantie dus :) Een welverdiende al zeg ik het zelf. Het afgelopen jaar heb ik erg hard gestudeerd en gewerkt (vind ik zelf in ieder geval en als ik mijn directe omgeving onderwerp aan deze vraag, beamen ze dit, dus het lijkt ook echt zo te zijn ;)) Ik ben dus wel toe aan een vakantie! Eerst staat Londen voor de deur. Over 12 dagen al! Ineens vliegt de tijd! Ik heb er onwijs veel zin in: wereldstad, musicals op 'West End', hosteltje in de wijk 'Notting Hill', chillen in 'Hyde Park', neuzen op de 'Portobello Road Market' enz, enz, enz.!

Londen here I come!

  • 25 Juli 2009 - 15:43

    Evelien:

    Oh ik durf niet te vliegen, waarom heb ik ingestemd om mee te gaan?

  • 25 Juli 2009 - 20:05

    Dea:

    verdient heb je het zeker , ben best wel een beetje trots op je en natuurlijk ga ik het volgen reken maar

  • 26 Juli 2009 - 12:00

    Elf:

    haha! mis je het typen zo erg? Ik dacht dat we wel genoeg getypt hebben dit jaar ;) Maar ik vind het maar al te leuk om jouw verhaaltjes altijd te lezen, dus doe het gerust! En het leuke is, dat ik dalijk de londen verhalen van jou aan mag horen, en ze een paar weken later zelf mag bewonderen :D jeej! Chick, geniet nog ff van je vakantie en ik bel je van de week nog ff over die po!BLEH!

    kus, elf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Londen

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2009

Foto's

15 Augustus 2009

London baby!

27 Juli 2009

Tips and/ or must sees?

25 Juli 2009

Op naar Londen
Lotte

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 81230

Voorgaande reizen:

02 Januari 2012 - 29 December 2012

Zuid- en Midden-Amerika

06 Augustus 2009 - 10 Augustus 2009

Londen

24 Augustus 2006 - 04 Juli 2007

Curaçao

Landen bezocht: