Tips and/ or must sees? - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Lotte Heuff - WaarBenJij.nu Tips and/ or must sees? - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Lotte Heuff - WaarBenJij.nu

Tips and/ or must sees?

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

27 Juli 2009 | Nederland, Nijmegen

Superleuk dat er enthousiaste reacties zijn gekomen :) Dat had ik niet verwacht! Thanks!

Bij deze dus ook de volgende vraag aan mensen die in Londen zijn geweest, er hebben gewoond, stage hebben gelopen enz. (want ik weet dat jullie er zijn ;))....: wat zijn nou echt dingen die ik moet doen/ niet mag vergeten/ moet zijn geweest/ enz. Dus waar kan ik het beste chillen? Waar kan ik het beste clubben? Waar kan ik het beste een biertje drinken? Wat moet ik gezien hebben? Wat moet ik mee maken om het echte Londen te voelen en beleven? En misschien zijn er ook wel dingen die 'volgens de boekjes' fantastisch zijn, maar waar iemand van zegt: 'doe dat maar gewoon niet'..

Kortom: HELP ME! :) Alles is welkom!

Liefs!

  • 28 Juli 2009 - 07:26

    Roos:

    Hi lieve Lottie!!

    Ik heb een heerlijke 6 maanden in Londen mogen wonen en ik kan je aanraden:

    Sightseeing
    - London Eye (gewoon leuk!)
    - Voorin een dubbeldekker (super leuk!)
    - Speakerscorner (AMEN!)
    - Camden

    Clubbing
    - Walkabout (alle uitproberen, niks meer dan dat, 1001 australiers ter beschikking, WAT een verademing was dat!)
    - ZOO (wegblijven!!)
    - THE FABRIC (Helemaaaaal wegblijven!!)
    - Mynestry of sound (blegh)

    Shopping
    - Oxford street
    - High Street Kensington
    - Harrods (en neem dan een broodje tonijnsalade a 3,60 POND van de versafdeling

    FOOD
    - Ahh ben dat ene leuke tentje vergeten, pizza achter Oxford street, mocht je er zin in hebben zoek het want het is echt HEERLIJK daar!!
    - Cafe Nero, en dan lekker koffie met een koek van de balie!!
    - Wederom Harrods, dat broodje ;)

    Nou ben doorheen, heb geen inspiratie, en geloof me, ik vond het overal heerlijk, heb alles gezien, kan er alleen op de vroege ochtend ff niet op komen, was toch wel 2004 toen ik er zat, hihi!! We worden oud!!

    Heeeeel veel plezier Lotje! Geniet ervan, owh ja nog 1 tip, mocht je een Guinness willen drinken, begin dan met een half pint, en mocht je het te bitter vinden, vraag dan aan de barman:

    One Guinness with Blackcurrant please

    SUPER LEKKER!!!

    VEEL LIEFS en KUSSEN

  • 30 Juli 2009 - 20:27

    Tamara:

    Niet zo;n indrukwekkende lijst als hieronder maar toch:

    Camden Town/markt. Veel van hetzelfde maar wel echt heel gaaf.
    London Eye idd, voor het leuk.

    Tegen de Big Ben "aanleunen" (heel toeristisch maar geeft dat? ;))

    Musical zien!! Dat is echt een aanrader, heel indrukwekkend!

  • 03 Augustus 2009 - 15:49

    Suuske:

    veel plezier lot! geniet ervan!x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Londen

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2009

Foto's

15 Augustus 2009

London baby!

27 Juli 2009

Tips and/ or must sees?

25 Juli 2009

Op naar Londen
Lotte

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 81225

Voorgaande reizen:

02 Januari 2012 - 29 December 2012

Zuid- en Midden-Amerika

06 Augustus 2009 - 10 Augustus 2009

Londen

24 Augustus 2006 - 04 Juli 2007

Curaçao

Landen bezocht: