Foto's (paar) van Bolivia nog! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Lotte Heuff - WaarBenJij.nu Foto's (paar) van Bolivia nog! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Lotte Heuff - WaarBenJij.nu

Foto's (paar) van Bolivia nog!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

11 Juni 2012 | Peru, Cuzco

Lieve allemaal,

Het internet laat me hier regelmatig in de steek, daarom weinig foto's, maarrrrrr het is me gelukt om een paar foto's van m'n 3-daagse trek door de bergen van Bolivia en van de tour over de zoutvlakten (vorig verslag) te uploaden! Te zien op volgend adres:

Hopelijk lukt het me snel om meer up te loaden, want ik blijf maar mooie dingen zien! Zo ben ik 2 dagen op 'Isla del Sol' wezen wandelen. Een eilandje (stil en leeg) in het Titicaca meer (hoogste bevaarbare meer ter wereld) met prachtige uitzichten op het meer zelf en de besneeuwde toppen er om heen! Momenteel ben ik in Peru en net terug van een 4-daagse Inca Jungle Trek naar Macchu Picchu! Ook te belachelijk mooi (en te belachelijk veel inca traptreden er naar toe! Dacht dat ik in die bijna 3000 treden zou blijven...) Hoop jullie dus snel te verblijden met meerrrrrr!

Liefs Lot

• 12 Juni 2012 - 06:28

Gerben:

Traplopen is goed voor je benen en billen! :D

• 12 Juni 2012 - 19:25

Meie:

Wauw Lot Wat een mooie foto's!!!!!

• 14 Juni 2012 - 19:04

Dea:

nu even de foto's gekeken ja wat zal ik daar van zeggen

• 16 Juni 2012 - 16:02

Marijke En Andre:

Ja , Lieve Lotte , je moet er iets voor over hebben om al die prachtige dingen die op je pad komen , te bezichtigen!!!!!!!!!!!
    Maar , wat geniet jij zeg.Groeten van onsXXXXXXXXX