Foto's - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Lotte Heuff - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Lotte Heuff - WaarBenJij.nu

Foto's

Blijf op de hoogte en volg Lotte

16 Augustus 2012 | Colombia, Medellín

Jullie zullen wel denken; alweer een verslag? En haar foto´s waren toch kwijt? Ja, helaas nog steeds ja.. Maar de schaarse die ik nog heb van Ecuador:

En inmiddels ben ik dus alweer een paar dagen in Colombia! Wat me tot nu toe ERG goed bevalt! Een paar dingen zijn me al duidelijk: de colombianen adoreren werkelijk salsa! Mn eerste colombiaanse bestemming was Cali. Qua stad niet zo bijzonder, maar het is DE salsastad van Colombia. En dat heb ik gezien! De liefde waarmee de mensen hier dansen, de manier waarop ze elkaar aankijken en uitdagen, de manier waarop ze die billen schudden; PUUR plezier! Heel mooi om te zien! Na deze ervaring was ´de koffieregio´ aan de beurt. Daarvoor ben ik afgereisd naar Salento. Een prachtig, lief, klein, gekleurd dorpje midden in de koffievalleien. Echt een prachtig gebied! Foto´s hiervan:

Inmiddels ben ik in Medellin. Een paar jaar geleden de gevaarlijkste stad van Colombia (misschien wel Zuid-Amerika) omdat ´Pablo Escobar´ hier een hevige drugsoorlog voerde. Inmiddels een van de veiligste van Colombia omdat de man in 2003 is doodgeschoten en de stad daarna zijn best heeft gedaan om weer op de kaart te komen. En dat is gelukt! Ik heb er nog niet zoveel van gezien, vanavond eerst eens even de billen schudden en morgen de rest bekijken.

Zoals jullie misschien al wel kunnen lezen; het gaat weer goed met me ;) Heb het naar mn zin en mn hostel heeft een PIANO! Dus heb heerlijk kunnen spelen. Eindelijk weer! Heel fijn!

Lieve allemaal, tot de volgende update!

Kus!

• 17 Augustus 2012 - 09:07

Dea:

hoi lot,
    fijn dit bericht en foto's kijk je uit met je billen je hebt er maar twee
    kus xxxx

• 17 Augustus 2012 - 12:52

Gerda Schregardus:

Wat een energie en enthousiasme. Leuk hoor.