Waar je aan gewend raakt... - Reisverslag uit San Juan del Sur, Nicaragua van Lotte Heuff - WaarBenJij.nu Waar je aan gewend raakt... - Reisverslag uit San Juan del Sur, Nicaragua van Lotte Heuff - WaarBenJij.nu

Waar je aan gewend raakt...

Blijf op de hoogte en volg Lotte

24 September 2012 | Nicaragua, San Juan del Sur

Waar je aan gewend raakt na 9 maanden reizen:

- toiletpapier in het bakje naast/ achter/ onder of voor de WC gooien in plaats van IN de WC
- je 'slaapkamer' delen met 8, 10 of meer mensen
- een week lang dezelfde broek dragen omdat die andere in de was zit en iedere week wassen te duur is
- wit brood
- je hele leven in 1 tas
- slapen in bussen
- al het water dat je drinkt in flessen kopen in plaats van flessen vullen vanuit de kraan
- je na één nacht ergens thuis voelen
- elke maand van muntsoort en dus ook currency wisselen
- dat niemand je naam kan uitspreken
- vertellen hoe lang je al reist, waar je geweest bent en waar je nog heen gaat
- je onderbroek meteen even uitwassen onder de douche
- almost all your conversations in English
- geen televisie of radio
- alleen maar Spaans om je heen horen

And I love it!!!


  • 24 September 2012 - 07:52

    Helma:

    Ben blij da je nog even bevestigt waarom ik niet geschikt ben om te reizen

  • 24 September 2012 - 08:04

    Jor:

    Ik heb hier maar één woord voor: moedig!!!!
    Xxxx

  • 24 September 2012 - 09:29

    Dea:

    leuk,
    Toen ik terug was (na een maand) heb ik in het begin wel soms gezocht naar een emmertje voor het wc papier maar went weer snel hoor dag lief

  • 24 September 2012 - 10:14

    Lise:

    Herkenbaar! Goed om te horen dat het ook went haha

  • 24 September 2012 - 10:40

    Marjo:

    Ga ik ook doen; mijn onderbroek tijdens het douchen wassen....van die energiebesparing kan ik dan met Dea weer leuke dingen doen ! :)

  • 24 September 2012 - 10:55

    Stefan:

    als je weer n's bij ons langskomt niet vergeten papier IN de WC ;-) maarre wel supermooie ervaringen!

  • 24 September 2012 - 11:54

    Hnk:

    leuk

  • 24 September 2012 - 20:40

    Joke De Zwart:

    Wat zal jij makkelijk door het leven gaan de komende 80 jaar, na al deze ervaringen

  • 25 September 2012 - 12:25

    Gerben:

    Moet je puntje 10 eens proberen met mijn naam... :'(

  • 29 September 2012 - 17:18

    Eef:

    Lieve mooie Lot!
    Wat is dit leuk en herkenbaar. Bij mij begint het reizen alweer te kriebelen...
    Daarom hebben Kris en ik besloten dat we naar Londen gaan met een groep zodra jij terug bent... Idee? ;)
    Kus kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 606
Totaal aantal bezoekers 81236

Voorgaande reizen:

02 Januari 2012 - 29 December 2012

Zuid- en Midden-Amerika

06 Augustus 2009 - 10 Augustus 2009

Londen

24 Augustus 2006 - 04 Juli 2007

Curaçao

Landen bezocht: